белсенді әдісі ретінде Psihopunktura тазалауды жеңілдетеді.

терең тазалау дене пайдаланылатын маңызды әдістердің бірі psihopunktura болып табылады.
адамның мәнін, оның ақыл, дене және жан бірлігін түсіну үшін тұтас көзқарас негізделген әлемдік медицина және психология Бұл жаңа бағыт. 
 
Psihopunktura - синтетикалық бағыты, шығыс және батыс дәрі үйлестіре. Біздің медицина психосоматикалық деп аталады аурулардың үлкен тобын, яғни хабарламалары ішкі ағзалар аурулары сияқты психикалық құнсыздануын байқалады. Шығыс медицинасы мысалы, кез келген бұзушылықты, психикалық және соматикалық компоненттері бар, кез келген ауруларында, ғана емес аурулар деп сенген. Сондықтан, аурудың барлық ретінде ойша өңделген, және соматикалық тиіс. ми қыртысының кодтау, бағдарламалау, гипноз, немесе ағымдардың әсері алкоголизм, нашақорлық немесе семіздік дәрі әкеп соқпайтын Бұл түсіндіреді, неге.


#Филайф - мощное #средство на основе серебра для вашего организма Цена препарата po super akcii Цена: 1 Руб. Филайф - #Естественное #очищение #организма на клеточном уровне! #Зашлакованность организма приводит к ужасным последствиям!


 
Құрылтайшысы psihopunktury халықаралық танымал индонезиялық көрнекті ғалым, профессор Hallam Kaler болып , динамикалық психиатрия, Дүниежүзілік қауымдастығы Psihopunktury Президентінің Дүниежүзілік қауымдастығының құрметті президенті және Басқарма Новгород Psihopunktury академиясының мүшесі және Шығыс медицина мүшесі.
Медициналық білім беру және медицина мен философияның докторантура, ол Кейінірек, ол осындай акупунктура, психиатрия, психоанализ, неврология, гомеопатия және басқалар медицина салаларында мамандандырылған. Оның ғылыми-зерттеу Я Kaler бірлестігінің негізделген психосоматикалық тәсіл дамуда 1963 жылы Германияда болды Қытай мен Үндістанда батыс медицина және дәстүрлі медицинаның жетістіктері. акупунктуре және psihopunkture бес томдық қолмен акупунктура, кітаптар мен мақалалардың H. Kaler авторы. 1990 жылдан бастап H. Kaler спондилит және Ресей ғылым академиясының клиникалық ауруханасы атындағы психоневрологиялық институттың тығыз байланысты. 1997 жылдан бастап, H. Келермен жылына екі рет psihopunkture бойынша Новгород мемлекеттік университетінің медициналық білім беру институты, Шығыс медицина академиясының және psihopunktury кезінде <Инь және Ян> семинарлар Новгород, келеді.
Мен оның оқыту өте жақын екенімді, өйткені өз байқаулар Hallimom Calero кездескеннен бұрын Шығыс медицина зерттеу ұқсас қорытындылар әкелді. Осы данышпанның адам мен оның жұмысына танысу білімімді байытылған, ол мәселені зерделеу және тәжірибеде осы білімдерін іске асыру үшін басқа жағына мүмкіндік берді.
шығыс медицина тұрғысынан және біздің эмоциялар psihopunktury ішкі органдардың тығыз байланысты болып табылады. Мысалы, энергетикалық жағдайына байланысты бауыр, немесе агрессия депрессия элементтері бар, жүрек қуаныш пен қайғы, ұйқы безі және көкбауыр үшін жауапты болып табылады, және Ғашықтар одержимости үшін, өкпе, бүйрек байсалды және өміршеңдігі болады және қорқыныш қамтамасыз етеді. Барлық органдар, сондай-ақ астения және невроздар элементтері болуы мүмкін. Мысалы, бауыр және бауыр невроз астения, шаршау және өкпе өкпе невроздар, т.б. Осы тұрғыдан алғанда, эмоционалдық түсіндіру үшін, және керісінше жетекші ішкі органдарында кез келген бұзу, біздің барлық эмоциялар ішкі ағзаларын әсер етеді. Pinnacle бүкіл психикасы болып табылады. психика эмоциялар, теле және эмоциялар әсер етеді. Екінші жағынан, дене эмоциялар және психикасына әсер етеді. ақыл, эмоциялар және дене - біз емдеу жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін қажет болса Осылайша, тергеу және барлық компоненттерін әрекет қажет.
Соңғы жылдары, жаңа жұмыс Г. П. Malahova, VT Lobodina соавт., Денесін тазартып арналған. Бірінші кезекте, олар сана тазарту әдісін қойды. GP Малахов ол далалық нысанын тазартып атайды. Ол барлық таңданыс, әдемі сезім, блаженства сезімін, тіпті қорқыныш, ауыр бастан қатты ауыруы, психикалық белсендіру терминалдар мен бетіне шығу, оларды көңіл-күйін қамтиды. деп жазады автор ретінде, «(тәжірибеге үнемі 1-2 сағат отырыстарын тазартып жылдың жеткілікті, немесе тіпті аз болса) далалық нысан тазарту процесі бірнеше жыл уақыт кетуі мүмкін.»
Psihopunktura бірнеше сессия барысында осы өзгерістерді жетеді.
бір эмоционалдық деңгейде екіншісіне психикалық мәртебесін өзгерту процесі және оның аударма трансформация деп аталады.
трансформация арқасында табиғи подсознание екенін, соның ішінде жағымсыз эмоциялар, бейтараптандыру, және неғұрлым тиімді емдеу жалғастыру үшін, жеке басын әсер етуі мүмкін.
Ескерту. адам психикалық энергия алғашқы әсерлерінің бірі Фрейда зерттей бастады. оның еңбектерінің, ол күшті эмоциялық соғу кейін, жағдайды емес рұқсаты қақтығыс болу, адам ығысу, яғни тетігі ұшырайды деп, мынадай өзі үшін жағымсыз жағдайды ұмытып қалай, ол туралы хабардар емес. Алайда, мұндай қуғын-сүргінге ұшыраған психологиялық жарақат жоғалады емес, және жалғастыру белсенді адам мінез-құлық әсер, ал, подсознание ауысады. Бұл, қалыптан тыс қорқыныш, түнгі кошмары үні төмендету көрiнiс бере алады. Көптеген жағдайларда, қуғын-сүргінге ұшыраған психологиялық жарақат, күрделі болып табылады, невроздар және одан ауыр психикалық бұзылулар әкелуі мүмкін.
терең тазалау дене үшін өтініш psihopunktury жүйке жүйесінің, невроз, стресс, мазасыздану, депрессиялық мемлекеттердің, белсіздікке, фригидности және ішкі органдардың барлық аурулардың аурулардың ерекше әсері бар.
Psihopunktura белсенді маскүнемдіктен емдеу, және семіздік tabakizma пайдаланылатын. Сондықтан, psihopunktury жоқ осы аурулармен өңделген көптеген acupuncturists, сирек оң нәтижелерге қол жеткізу, және олар қысқа уақытқа, содан кейін қабылдау, егер.

... менің психикалық күйде бұзу институттың оқуға түсу емтихандарына кезінде пайда болды. Stuff Мен сондай-ақ білген, бірақ екінші емтиханға дейін Мен қорқынышты азап, қорқыныш шабуыл болды. Мен ұйықтап және бас бар емтихан барды алмады. ол жиналған және өткен сияқты емтихан кезінде ... үшінші емтихан мас түрлі таблетка қабылдауға болатын. Мен енді институты, баяндама және басқа да қабылдауға, басына баруға мәжбүр болды, әсіресе, егер, сондай-ақ оны аяқтаған, бірақ әрқашан қиындықтар сезіндім., Ол барлық белгілі болды Тіпті егер. Мен автогенді арттыруды жүзеге асыратын, өз сәттілік талдау тырысты. Содан кейін бірнеше ай ол психотерапевт өңделген болатын. Онда уақытша жетілдіру болды, содан кейін бәрі қайтадан бастады, тіпті өсті уайым. Мен салмақ жоғалтып, жаман көрінеді бастады. үйден Мен тек сәл оңай болды жұмыс, үшін, кетуге келмеді. Кейде Мен жүйке қарсаңында деп ойлады ... Демалыс және мереке күндері маған ең қиын күн болды. Менің досым екі жылдан астам уақыт ішінде мен үнемі дене терең тазалау арқылы өту ... ол өз науқастармен әңгімелесіп, қолдануға оған кеңес профессор Glickman, бойынша дәріс болды және акупунктура мен мануалды терапия бірнеше курстар арқылы өтті, өйткені Мен диагноз уақыты жұлын бұзылуынан және кейбір ішкі ағзалардың емделушілер көп анықталды болды. емдеу ұйқы қалпына Тек бірнеше күн өткеннен кейін, көңіл-күйі жақсарды. Мен алдында қайта, тіпті күле бастады, және бұл маған тіпті жағымды көз жасын пайда емес екенін кейін болды. Енді Мен толығымен сауығып қанша күн есімде жоқ - бәлкім, екі, барынша үш апта. Енді менің жағдайы жақсы болып, ештеңе мені мазалайды, Мен тазалап өтеді ... Айтпақшы, мен төрт ай пас болды, және белгі ретінде дене өзі ... тазалау қажеттігін сигналы - көп арыпты, кейбір шаршау болды, көп ұйқыға келді . Бірақ тіпті сол айда, менің психикалық мемлекеттік әбден қалыпты болды ... Мен тек естідім деп ең әдемі арқылы дененің терең тазалауды ойлаймын.

Нина. Новгород

күйеуі мен қызы менің апатқа болды соң, мен, қалған жоғалтып өте жүйке болды, тез-шыңдалған, әрбір кішкентай нәрсеге тітіркенген, Мен ұйықтап емес, мен кошмаров және қиыншылықта барлық түрлерін армандаған. тіпті өмір сүріп келеді бермеген кезде сәттер болды. Мен psihopunkture туралы сіздің сөз естіп, сіздердің көпшілігіңіз естідім радиодан, әлі күнге дейін емдеу үшін сізге келуге шешім қабылдады. терең орган psihopunkturoy тазалау өтті. Қазірдің өзінде алғашқы отырысынан кейін әлдеқайда жақсы сезіндім. Сол күні кешке, мен бірден үйге барып, ұйықтап қалды және дерлік жұмыс үшін проспал. Мен өсуіне жұмыс істеді және шаршау емес. Енді менің жағдайы жақсы, мен емдеу үшін келіп қуаныштымын.
Мен сондай-ақ I асқазан және PERMUT қызыл жүрек ауыра тоқтатты екенін ескеріңіз.

Носков Е.К., Боровичи

Менің күйеуі ішкіш болып, және, өйткені бұл, біздің отбасында әрқашан, жанжал ант болды. Оның күйеуі, жұмыс мас үйіне келіп Осыған ... барлық алыс ішті балалардың айқайлаған, менің жүрек ауруы болды, өте жүйке болды, бауыр ауырғанына бастады, мен тәбетті бұзылған, қатты ұйықтап бастады ... Мен саған баруға күйеуін көндіріп себебі Оның еңбектері сіз екі өңделген және ауыз тоқтатылды. Сіз сондай-ақ оған көмектеседі, ол ішіп тоқтатты және сіз мені ұсынды және тазалап отыру және psihopunkturu өткізуге уәде берді. Енді менің жұбайым және мен үнемі емдеу үшін өтіңіз. күйеуі ішпейді, ол сіз өте көп рахмет, ол үшін мүлдем басқа адам болды. Мен сондай-ақ сондай-ақ, жүрек және бауыр психикалық мемлекеттік қалыпты болып табылады, зақым емес, істеп ...

P.K.T., Новгород

... Менің жүйке жүйесі, өйткені, утробе түсірілгендігін Менің анам жүктілік кезінде таңертең ауру болды. Мен мектепті қабылданбаған, ауырып жиі, ауру және әлсіз баланы өсті. Мен училищесін бітірген және 19 жыл үйленген ... ауру бауыр мен өкпе болды. өмір бойы, Мен физикалық жұмысты орындау үшін ұзақ уақыт бойы, әлсіздік, мүмкін емес жүрді. Мен, жиі жылап өте жүйке болды, ұзақ компанияның қалады алмады. менімен ажырасқаннан кейін жүйке шабуыл болды. жедел жәрдем келіп, бір атып, ішетін бірдеңе берген және невропатолог жіберіледі жасады. Ол содан кейін дәрігер-невропатолог, терапевт өңделген болатын. Мен планшеттерде өмір сүрген. Мен және сондықтан бауыр ауырып болды, және планшеттер жиі ауырып айналды кейін. Ал таблетка ұйқыға барлық уақытта келді. Осыған байланысты, жұмысқа қиыншылықта болды, мен отставкаға ұсынды. Менің досым Eduardu Aleksandrovichu қолданылады маған кеңес берді. Ол мұқият маған тыңдап, терең денені тазалау баруға ұсынды ... менің нервтердің қайда тазалау денесін түсіне бермейді, бірақ мен тазалау қосу үшін айтты, мен келістім.
Мен бұл әдісі туралы не айтуға болады - бұл жай ғана тамаша тәсілі, нақты ғажайып! Және бұл өте тез әрекет етеді. Психикалық мемлекеттік Мен сенімді, тыныш болды, тез қалыпты оралды. Мен жұмыста мақсатында бәрін салып. Бауыр ауыра тоқтатты, жылына шамамен артық суық бастап ауырады. Мен, Эдуард Александрович сізге өте ризамын ...

Андреева Н. Новгород

... Мен нағыз жынды болуы үшін пайдаланылады, Мен олардың қызы мен күйеу баласы қуып, өзімді ұстап алмады, темекі шегу, ішу ұнады ... Тазалап болған соң, мен әр түрлі тері сезінемін ... Енді мен сияқты бұрғылау және еш қисыны өткен өмір қарап ...
Н. Горюнов, Боровичи

... Егер сіз бас ауруы, іштің ауыруы және іш қатумен мені құтқарды фактісі қоспағанда, Мен айтарлықтай психикалық жай-күйі мен есте сақтау қабілеті жақсарды. Мен жолда бір нәрсе үшін баруға, ал бұрын, мен бұл туралы ұмытып еді. Мен, сериялық фильмде алдыңғы сериялы мазмұнын есте уәде туралы ұмытпаңыз. Енді мен қиын жұмысты орындау үшін ұзақ уақыт бойы баса назар нәрсе туралы жұмыс істей алмайды ...
Родионова NP

Мен жиырма жыл дерлік машинист-хатшы болып жұмыс істейді. Жақында, мен, аянбай еңбек тез шаршап айналды, ұзақ уақыт бойы компьютерде ұзақ теру ұйықтай және таңертең төрт сағат ояту және ұйықтап емес, бастады емес еді алмады, бастады. қорқынышты сонным түстен туралы ... Мен бұл маған жаман екенін компьютерге байланысты екенін айтты. басқа жұмысқа ауысуына басшысымен сөйлестім, ол нарықта кейін ... ойлауға уәде өз сыныптасын кездесті және оның жай-күйі туралы әңгімелеп берді. Ол орталығы <Инь және Ян> байланысу кеңес берді. терең денені тазалау және бір айдан кейін жақсы сезінеді өтті. Толығымен қалпына келтіру және ұйықтаймын. Мен сол жерде жұмыс істейтін және бұрын қарағанда тіпті жақсы. Ол бұрын ауру емдеуге болады, сондықтан қандай компьютер білмеген, бұл өкінішті ...

Comments